Macek napsal:Tak ani dnes se mi od BRÁTA neozvali !!!!!!!!!!!!!!§
Fakt perfektní jednání ......Tohle jsem psala:
Dobrý den....
Jen bych ráda reagovala na svou zásilku.
Jedna z cibulí -Picotee-došla shnilá (fotky přikládám).A v případě cibule Papillio se nejspíš jedná o jiný druh amaryllis-Papillio má jiný tvar cibule.Nehledě na to,že všechny cibule jsou nakažené spálou.
Chci tím poděkovat za Vaše služby.
Somrová M.
Macku promiň, napsala jsi jim to moc hezky, ale co jsi jim tím vlastně chtěla říct? že by se měli stydět? to se směju tlustým smíchem. bez ohledu na to, jaký my máme vztah k těmto kytičkám, je to opravdu jen obchod.
jak píše Jenny - pytlíkují cibule stejně jako by pytlíkovali zátky od piva, kdyby je někdo chtěl kupovat. ale právě proto, že je to jen obchod a "jen" zboží, tak na to zboží máme ze zákona dvouletou záruku. a proto, když je zboží poškozené nebo neodpovídá objednávce (záměna odrůdy), tak ho prostě reklamujeme. a klidně i další sezonu, pokud tu první třeba nevykvete. a pokud se firmě Brát (nebo kterékoliv jiné) vrátí třeba 50% prodaného zboží, asi si rozmyslí, od koho bude příště v Holandsku nakupovat... kdysi jsem to tu někde zmínila - jednoznačně jsou to velmi levné nákupy na burze v NL, kde kupující nemá žádné záruky, ale pak to u nás prodá za cenu prvotřídního zboží - prostě jsme v Čechách!
Vloni jsem si u Bráta objednala, letos už ne. ze 4 objednaných kusů 2x záměna a 1x hniloba. peníze obratem vráceny...