Re: Miroslav Brát-velkoobchod
Macku to je mi tě teda fakt líto, já mám v takovým stavu jen tu z dárkového balíčku z Penny. Asi už tu jednu zlikviduju, tořád ji tam ještě mám ,ale mrknu tak za tejden na kořeny a pude.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Fórum Amarylis - Hippeastrum » Prodej hvězdníků » Miroslav Brát-velkoobchod
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Macku to je mi tě teda fakt líto, já mám v takovým stavu jen tu z dárkového balíčku z Penny. Asi už tu jednu zlikviduju, tořád ji tam ještě mám ,ale mrknu tak za tejden na kořeny a pude.
Macku to je mi tě teda fakt líto, já mám v takovým stavu jen tu z dárkového balíčku z Penny. Asi už tu jednu zlikviduju, tořád ji tam ještě mám ,ale mrknu tak za tejden na kořeny a pude.
To jsem měla za odměnu,že mi je musela dát levněji
Z Brátu mám Papilio a Mont Blanc. Tak jsem je šla vyfotit, a všimla jsem si, že u Mont Blanc vykukuje květ. Jenže byl celý černý, viz fotka.. Tak jsem ho vyndala z květináče, kořeny zatím žádné, sloupla jsem vrchní suknici, a pak jsem byla nucela odstranit i ten květ, byl napadený červenou spálou a pod ním byla hniloba, takže jsem zase řezala Už nevím jestli to ti Holanďani dělají naschvál nebo jsem tak bl.. já Na první fotce je Papilio - to sice nenasazuje na květ, ale aspoň listy rostou Ostatní fotky jsou ten nešťastný Mont Blanc
Tak to máš od Bráta taky na 50 %.......Kdyby jim šlo o spkojenost,tak takové cibule neposílají zákazníkům.... :/
Marci, pěkně mě to vytočilo :o A to ještě není jistý že to Papilio bude v pořádku, ikdyž tak zatím vypadá Je ale divný že to zahnívalo uprostřed, kdyby to bylo zvenku, tak se to dá ještě pochopit... ale proč z prostředka?? :o Kolem dokola všechno zdravé, a uprostřed hniloba V Brátu jim nejde o spokojenost, ale jen o peníze Je to vidět od začátku, jaký v tom měli binec, neseděly ceny a místo amarylek posílali bledule nebo co to bylo :o Hrůza tohle jejich jednání :lol:
Edo nestraš mě To Papilio je zatím jediné čemu se vede Listy rostou, zatím nikde žádný náznak hniloby nebo spály Snad to tak i zůstane Jinak mi to nedalo, a ještě jsem se na něj koukla, a listy jsou u krčku stejně široké, není to tak že by se rozšiřovaly s délkou... třeba to ta fotka zkresluje (doufám)
No teď jsem si četla znova reklamační podmínky a přesně jak jsem již psala-nepoužité v nepoškozeném obalu....
Už vidím,jak se s nimi domlouvám.Na první upozornění se neozvali ??????????
NÁKUP BEZ RIZIKA - ZÁRUKA KVALITY
S námi je Váš nákup bezpečný. Při platbě na dobírku platíte zboží až při převzetí. V případě, že jste se rozhodli zboží vrátit a požadujete zpět peníze, doplňte číslo svého účtu a kód banky na reklamační lístek My Vám rychle a bezpečně převedeme peníze na Váš účet. Toto garantujeme v případě, že zboží zašlete zpět nepoužité, v nepoškozeném obalu.
Na všechny výrobky poskytujeme záruku dle platných ustanovení Obchodního zákoníku. Riziko poškození nebo ztráty Vaší zásilky během přepravy nese v plném rozsahu naše zásilková služba. Výrobky zůstávají až do řádného zaplacení ve vlastnictví dodavatele.
REKLAMACE
Veškeré reklamace se řeší ústně, telefonicky, e-mailem nebo osobně s obchodním oddělením dodavatele až poté je dohodnut způsob vrácení zboží
Marcelko, nesmíš být měkká! "upozornění" nerovná se "reklamace"...
V tomto případě se mělo zabalit a vrátit! Takže nedokážu odhadnout "finální"výsledek.
Tak a je to v pr.....Ten můj vyhodil dodáky :lol:
Tak a je to v pr.....Ten můj vyhodil dodáky :lol:
Macku klid když nejde o život jde ho....
dodák přece k ničemu nepotřebuješ, máš s nimi mailovou komunikaci...
Vážená paní Vyhlídová.Na mé upozornění nekvalitní zásilky za ze dne 25.2.2010 jste nereagovala
Reklamuji tímto cibuli Amaryllis Picotee,která od Vás došla shnilá,foto jsem Vám poslala ihned po doručení.ostatní tři objednané cibule byly nakaženy spálou a ani jedna se neshoduje s objednávkou.Místo Lemon Lime mám bílý amaryllis,místo Papillia mám neurčenou červenou a místo Limy taktéž.
Cibule si ponechám,ale žádám Vás tímto o návrh na vyrovnání po finanční stránce...
Děkuji Somrová
Tak jsem jim napsala.....
No s Limou jsem trošku kecala,ale Lima to prostě není
sem zvědav na reakci
no to já tada taky
Já nejvíc......
Macku to jsem zvědavá jak dopadneš mě napsali z Lukonu že reklamace bude vyřízena a od té doby ticho po pěšině. :cool:
Macku, jen pro tvou informaci. Podle mě se jedná o neodstranitelnou vadu věci a tam platí § 622 odst. 2 a 3 občanského zákoníku. Takže buď výměna věci nepo přiměřená sleva z kupní ceny. Ale to bys měla prodejci napsat, jak to vlastně chceš řešit. Jana
(2) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
(3) Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
Macku dneska jsem psala do Lukonu Glads od 23.3. se neozvali jediné co přišlo byla akorát zpráva že reklamace bude vyřízena,tak jsem napnutá co a jestli vůbec odpoví :cool: :cool:
Tak zrovna jsem otevřela balík od Bráta všechny 3 cibule vypadají v pořádku až je očistím tak uvidím
Rilona,Suzan a Herkules
a od Lukonu přišlo že reklamace bude vyřízena do konce týdne
Ono jim to chce napsat pár stížností a začnou nám posílat jen zdravé cibulky...musíme vyškolit
Tak jsem je čistila a jsou běloučký jak dětská prdelka snad to nezakřiknu
Ta cibulka Rilony mi pripada jako od Apple blossom, ja letos od Brata tragedie, obednal jsem 8 druhu,a to co zatim kvetlo je vsecho jeden,no snad uz to skoncilo a do zbytku se trefily
dj.joop: vítám tě Já mám od Bráta: Clown, Mont Blanc a Papilio, ale žádná cibule zatím nekvetla, tak nevím na kolik se trefili
Tady je odpověď od firmy Brát....
Dobrý den,
na Váš e-mail jsem Vám odepisovala (zřejmě k Vám nedorazil - za což se velmi
omlouvám). Prosím o zaslání reklamovaného zboží zpět, následně Vám budou
peníze vráceny.
Moc se omlouvám za záměnu Amaryllisů. Stává se to velmi zřídka. Červenou
spálu jsme řešili i s dodavatelem, ale na neštěstí se tato choroba v
Holandsku neuznává jako choroba.
Eva Vyhlídová
Brát velkoobchod
Záměna se stává zřídka.....
Nevím,asi znova napíšu,že něco,co už není se poslat nedá(Picotee) a ty ostatní si nechám,ale chci slevu z ceny
Ja jsem obednaval Apple blossom,Clown,Hercules,Minerva,Rilona,Susan,Picotee a Liberty a prvni tri co kvetli jsou Apple blossom. No reklamoval jsem to a byla mi nabidnuta sleva 10 procent. Cibulky jsou sice uplne mekke,teda alespon tri ctyri svrchni suknice,ale jinak bez nemoci,navic krasne zakorenily. Ja myslim,ze to bud spatne skladuji,teplo a sucho,nebo jsou skladovany delsi dobu. Zjistil jsem,ze na burze v holandsku jsou daleko levnejsi ke konci leta,kvuli usetreni na skladovani. Cibulky si necham, a na podzimek je snad z nekym vycenzuju.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Fórum Amarylis - Hippeastrum » Prodej hvězdníků » Miroslav Brát-velkoobchod