Téma: Zahradnictví Spomyšl
Náhodou jsem objevila, že v tomto zahradnictví mají jarní nabídku cibulek amarylisů, včetně papilka. Že by.... ?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Fórum Amarylis - Hippeastrum » Prodej hvězdníků » Zahradnictví Spomyšl
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Náhodou jsem objevila, že v tomto zahradnictví mají jarní nabídku cibulek amarylisů, včetně papilka. Že by.... ?
Už tam mám od konce února objednáno i zaplaceno a čekám s napětím až bude po 20.3. to mají začít rozesílat, jsem moc zvědavá v jakém stavu budou cibule Nemůžu se dočkat
Podívej se pořádně, Papilio už mají delší dobu vyprodané
https://www.zahradnictvi-spomysl.cz/ama … hvezdniky/
Jsem zvědavá s tebou přidala jsem odkaz na jejich nabídku.
Viděla jsem nabídku taky. Byla jsem v silném pokušení. Zatím ale odolávám! Uvidím, jak se rozhodnu do pondělí. V každém případě držím pěsti, aby přišly cibulky v dobrém stavu!!!
Tak to jsi mě Ilonko vystrašila. Chtěla jsem objednat Papillio a Tres Chic, ten ale už měli označený jako vyprodaný. Papillio šlo normálně objednat a dostala jsem potvrzení objednávky. Pak jse ještě do zahradnictví volala a ptala se na tvar cibule. Paní mi řekla, že koncem příštího týdne mohu zavolat a že se mi podívá...to bych byla moc moc smutná
Tak to jsem ráda, že ho ještě měli, ale opravdu tu poznámku tam mají hodně dlouho. Tres Chic jsem také chtěla, dlouho jsem se rozmýšlela jestli objednat nebo né, zkrátka jsem byla nerozhodná a to se nevyplácí, než jsem se rozhodla byla u něj také poznámka vyprodáno, moc mě to mrzí, ale objednat jsem ho nezkoušela
Ilonko, dnes mi poslali ze zahradnictví info, že jim cibulky dorazily z Holandska a co nejdříve zásilky budou předávat dopravci.
Takže se už dočkáme
Volala jsem tam a ptala se na tvar cibulek Papillia. Pán tvrdil, že tvar je jiný než u jiných odrůd
Jork to je dobrá zpráva, psala jsem jim minulý týden jestli nemají ještě volný Tres Chic paní odepsala, že né pouze kdyby někdo zrušil objednávku, tak si to poznamená. Mám tento týden nařízenou dovču a celý týden mám rozplánovaný, tak jsem paní poprosila ať je pošle až od 26.3. a snad už nebude takový mráz. Budu je mít o nějaký den později jak ty. Až je dostaneš dej vědět v jakém stavu jsou už se moc těším. Moc ti přeji, aby to opravdu bylo Papilko s držím všechny palce ať to vyjde
Takhle se nechat napínat . Zítra mi je má Geis doručit, tak dám vědět Přeji pěknou dovolenou.
Děkuji, tak to pošlou rychle, divím se že nepočkají až nebudou mrazy, dneska má být mráz největší. Už se těším s tebou a držím palce ať dorazí v pořádku
Jasně, že jsem neojednala jen Papillio, přeci platit poštovný jen u jedné cibulky....
Musím pochválit kvalitu. Všechny cibulky byly pěkné, bez hniloby. Občas na těch suchých slupkách byly vidět červené skvrny, ale jen na nich.
Paráda už se těším na příští týden, vypadají opravdu dobře
i s mláďaty, super(o:
Tak jsem se tak těšila a jsem zklamaná. Dneska dorazily, dvě celkem ušly, třetí snad bude dobrá, ale ta poslední shnilá až do hloubky. Musela jsem jí hodně vykrájet a zasypala jsem jí skořicí jestli to přežije je ve hvězdách. Do zítra je nechám jen tak vybalené dýchat a zítra zasadím, byly zabalené v papírovém obalu a ještě strčené po dvou do igelitových tašek, to jim také nepřidalo. No koukněte sami už u nich neobjednám !!!!!!
Tak to je bída. Měli by se stydět ! Nenapsala jsi co je to za cibule?
Ten igelit nejspíš nebyl zrovna nejlepší nápad. Jestli to zabalili hned jak jim Holanďané cibulky dodaly a pak je nechali někde v koutě..., ale snad to dopadne dobře, držím palce. Já kromě toho nešťastného Papilia si nemůžu stěžovat.
Lady Jane jsem si všimla až když jsem objednala. Potom už se mi nechtělo dělat čachry s objednávkou. Kdysi jsem si ji koupila v Hornbachu a byl z ní Elvas. Taky pěkný.
P.S. Na tu moji reklamaci se zatím nikdo neozval
Karen objednala jsem si Lady Jane, Charismu ty jsou celkem v pořádku, Grand Diva ta je na tom hůř a nejhůř je na tom Luna.
Teď jsem jim napsala také reklamaci a poslala všechny fotky od začátku rozbalení balíčku, tak uvidíme jestli se ozvou, ale moc naděje si nedělám.
Tak to jsou lumpové. Snad to cibulky rozdýchají a budou ti dělat radost. To už mi snad v lepším stavu přišly loni ty mimina cibulek z Japonska a to byly na cestě snad dva týdny.
Lady Jane jsem kupovala já u Eurobulbu a vykvetla nějaká neznámá ...a i tak byla špatná . Zatím teda žije aspoň snad je v Perlitu a čekám na kořeny. No budu ti držet palce..
Ilonko, ty na to máš smůlu!!! Měli by ti poslat náhradní cibuli nebo vrátit peníze! Museli vidět, jaká je, když ji dávali do krabice. Máš ji ale moc pěkně ošetřenou, tak se ti jistě brzy zotaví. Moc držím všechny palce!
Tak jsem včera večer jim hned jak jsem byla rozčilená poslala email (jako kdybych to věděla) nikdy to nedělám vše jsem si nafotila od začátku až po vykrájenou cibuli a vše jsem jim poslala. Dneska ráno mám od paní odpověď, moc se omlouvala, že do sáčků jde špatně vidět ať pošlu číslo účtu a název obou špatných cibulí a prý vrátí peníze, tak jsem zvědavá.
Jani to teda mám opravdu smůlu, ale tady nechtěli poslat cibule zpět jako Plantica. Nevím asi je jedno jestli mám objednávku na jaře, nebo na podzim, hold mám smůlu
Dobrá zpráva, korunky za obě cibule jsou už na účtu , takovou rychlost jsem opravdu nečekala
No tak aspoň něco! To docela koukám, že vrátili penízky v plné výši a tak rychle. Já loni reklamovala záměnu (Papilko za Minervu) u Sieberz a tam mi vrátili jen rozdíl v ceně cibulí. Ale aspoň byla cibulka zdravá a letos zase pokvete.
Také jsem překvapená, že to proběhlo hladce a rychle. Loni jsem reklamovala u fy. Plantica a musela jsem jim cibuli poslat zpět a po dlouhém dohadování poslali korunky. Je vidět, že je to slušná firma, takových je čím dál míň asi jim ještě na zákazníkovi záleží!!!!
Jsem moc ráda, že to takhle dopadlo
Tak to je výborný
Taky musím zahradnictví pochválit. Reklamovala jsem v neděli a do dneška se nikdo neozval. Když jsem Ilonko četla, že tobě se tak obratem ozvali, tak mi to nedalo a zavolala jsem. Mluvila jsem s paní, která byla opravdu velmi příjemná. Hned si vyhledala můj e-mail a že pošlou peníze na účet. Já se ptala jestli mi nemůže říct kde by mohla být chyba a jestli cibulka nemohla namrznout. Vždyť po dodání vypadala, že je v pořádku. To mi tedy nevysvětlila, že se to někdy stává. Když jsem ji řekla, že bych raději novou cibulku, tak řekla, že už nemaji, ale že se podívá a že mi kolem 17hod zavolá.
Opravdu zavolala. V pondělí mi prý pošle dvě nové cibulky. Jednu jako náhradu a druhou jako omluvu. Jupíííí
Samozřejmě nevím v jakém stavu budou, ale stejně mám radost.
Jork, tak to je paráda jsem ráda, že i ty jsi tak dobře pochodila. Musím říct, takový přístup se už dneska vidí málo je vidět, že jim na zákazníkovi a dobrém jménu firmy opravdu záleží a to je dobře Myslím, že náhradní cibulky budou v pořádku před odesláním je prohlédnou aby se situace neopakovala, držím palce
Je príma, že dobro existuje Připadám si jako v pohádce s happy endem.
Tak už mě od nich vykvetly dvě a obě správně, Grand Diva byla poškozená, vykvetla a zdá se, že i dobře zakořenila v květináči sedí pevně. Ještě se připravuje na květ Luna to byla ta hodně vykrájená a snad to také bude dobré díky skořici byla v květináči volně a asi před čtrnácti dny jsem jí lehce vytáhla sice byly vidět maličké kořínky, tak jsem do důlku nasypala také skořici a zdá se, že zabrala už s ní nejde tak lehce hýbat.
Ilonko, to je fajn, že se ti podařilo dát cibulky do pořádku. Já jsem s objednávkou váhala, váhal.... už mají nabídku uzavřenou. Hodily by se mi tam tři cibule, tak třeba na podzim...
Jani měli opravdu dost velký výběr, tak je snad budou mít na podzim nebo z jara, letos rozesílali začátkem března když jim dorazily z Holandska. To znám také většinou váhám, přemýšlím jestli mám nebo né a pak je pozdě a nadávám sama sobě.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Fórum Amarylis - Hippeastrum » Prodej hvězdníků » Zahradnictví Spomyšl